Enkel voor ondernemers  

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat is de levertermijn van mijn Würth online bestelling?

De standaard levertijd is 1 à 2 werkdagen in België en Luxemburg.

Artikelen met een oranje bolletje bij de bestelvoorraad, kunnen een langere levertermijn hebben.

Op welke manieren kan ik producten bij Würth bestellen?

Je kan bij Würth op de volgende manieren een bestelling plaatsen:

Kan ik mijn bestelde producten bij Würth afhalen?

Ja, je kan je bestelling afhalen in één van de 25 Würth shops met Click&Collect. Kies in je winkelwagen voor afhalen, dit kan zowel in de online shop als via de Würth app.

Indien voorradig kan je je bestelling na 1 uur afhalen in de dichtstbijzijnde Würth Shop. Zoek hier je dichtsbijzijnde Würth Shop.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja, je kan alleen bestellen wanneer je een account heeft voor de Würth Online Shop en bent ingelogd. Je kan je hier registreren.

Ik ben nog geen Würth klant. Kan ik me dan toch registreren?

Uiteraard kan je je ook als nieuwe klant bij Würth registreren. Klik hier om je te laten registreren. Na registratie kan je meteen een bestelling plaatsen. Je persoonlijke toegangsgegevens worden naar het opgegeven e-mailadres verzonden.

Waar vind ik prijzen?

Prijzen zijn uitsluitend zichtbaar na login. Je kan je hier registreren/inloggen om toegang te krijgen tot je individuele prijzen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Je kan hier je wachtwoord opvragen. Vul je klantnummer en partnernummer in en klik op 'aanvraag verzenden'. Je ontvangt direct een e-mail met een link en instructies hoe je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Bent je je klantnummer en/of partnernummer kwijt? Klik dan hier om deze gegevens op te vragen. Je ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantooruren) een e-mail met je inloggegevens.

Kan ik een ander afleveradres instellen?

Ja, je kan bij je account meerdere afleveradressen aanmaken. Vervolgens kan je in je winkelwagen het juiste afleveradres selecteren. Ga naar Mijn Würth > Mijn account > Klantinstellingen > Afleveradressen

Kan ik me als privépersoon registreren?

Nee. Onze Würth online shop is enkel te gebruiken door bedrijven met een BTW-nummer of overheidsbedrijven en -instanties.

Waar kan ik het veiligheidsinformatieblad dat bij een artikel hoort downloaden?

Bij alle chemieproducten vind je het desbetreffende veiligheidsinformatieblad onder het tabblad ‘Documenten’.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Volgende goederen zijn uitgesloten van ruil of retourname:

  • Goederen die bederfelijk zijn en een beperkte houdbaarheid hebben.
  • Goederen die niet in het reguliere Würth assortiment zitten en op aanvraag besteld zijn.

Alle andere goederen kunnen binnen de 31 (eenendertig) kalenderdagen geretourneerd worden mits het invullen van het herroepingsformulier dat beschikbaar is op [link], met vermelding van het bestelnummer en het goed dat u wenst terug te sturen. Deze formulieren zullen dan behandeld worden door ons Retour departement. Na goedkeuring van ons Retour departement heeft u een termijn van 14 (veertien) kalanderdagen, te rekenen vanaf de dag waarop de beslissing tot herroeping werd goedgekeurd door Würth Belux NV, om het goed in kwestie terug te zenden naar Würth Belux NV. Het goed moet worden teruggezonden in een originele, volledige, onbeschadigde en ongebruikte staat. Alle meegezonden documentatie, (een kopie van) het bestelformulier en verpakkingsmaterialen dienen bij de retourzending te worden gevoegd.

Tot 14 (veertien) kalenderdagen na levering zullen er geen retourkosten worden aangereken. Bij een retour tussen de 14 (veertien) en de 31 (eenendertig) kalenderdagen na levering zullen er 15% retourkosten worden aangerekend.

Wat zijn de verpakkings- en transportkosten van mijn bestelling?

Standaard:

Bestellingen vanaf € 200 worden gratis verzonden. Voor bestellingen kleiner dan € 200 bedragen de transportkosten € 9,95.

De verpakkingskosten bedragen altijd € 3,95.

Abonnement:

Voor een jaarlijkse forfait van € 125 kunnen al uw bestelling, exclusief bestellingen waarvoor uitzonderlijk vervoer voor nodig is, gedurende 1 jaar verpakkings- en transportkosten vrijgesteld worden van enige kost.

Voor bestellingen met een levering van artikelen waarvoor uitzonderlijk vervoer nodig is, zoals artikelen langer dan 3 meter en/of zwaarder dan 40 kg, kunnen afwijkende transportkosten worden aangerekend. Eventuele bijkomende kosten opgelegd door overheden zullen bijkomend aan de klant doorgerekend worden. Voor meer informatie hierover kan u ons bereiken via 014/44.55.66.