UW BESTELLING VERSTUREN VIA UW ERP-PAKKET?

STAP 1/2: ARTIKELGEGEVENS

Onze artikelgegevens invoeren in uw ERP-pakket? Dat kan op twee manieren, snel en eenvoudig!
Maak hieronder uw keuze.

Punch out: OCI

OPTIE 1

Met één link wordt er een verbinding gemaakt tussen uw ERP-pakket en onze online shop. Zo heeft u altijd rechtstreeks toegang tot al onze actuele artikeldata en uw gepersonaliseerde prijzen. Eén keer de link integreren in uw ERP-pakket en er zijn nooit meer updates van artikelgegevens nodig!

E-catalogus

OPTIE 2

Wij sturen u een elektronische catalogus in het formaat en met de gegevens die u wenst. Deze catalogus kan u dan zelf uploaden in uw ERP-pakket.

U wilt nog een stapje verder gaan en niet alleen toegang hebben tot onze artikelen, maar ook de bestelling met één druk op de knop rechtstreeks naar ons sturen? Ook dat kan!

STAP 2/2: EDI - AUTOMATISEER UW BESTELPROCES

U bepaalt welke documenten u digitaal wilt versturen en ontvangen:

  • Bestelling
  • Orderbevestiging
  • Leveringsnota
  • Factuur

Hoe?

Wij bekijken samen met u in welk formaat (EDIFACT, XML, SAP/IDOC, VDA, OpenTRANS XML,...) en via welk protocol (SFTP, X.400, AS2, HTTP, SMTP,...) we deze documenten aan elkaar versturen.
Wij zorgen ervoor dat de twee ERP-systemen elkaar begrijpen en dat de documenten via de juiste weg verstuurd kunnen worden.

  

U heeft zelf geen ERP-pakket, maar u plaatst al uw bestellingen via een online platform?
Laat ons weten via welk platform u werkt of wenst te bestellen en wij zorgen ervoor dat:

  • Onze artikelgegevens voor u ter beschikking staan op het platform.
  • U de gemaakte bestelling vanop het platform rechtstreeks naar ons kan sturen.
meer info